Versuri noi: Prin iubire

Prin iubire

Al toamnei suflu îmi rănește ochii,

în creier cuibărește gândul amorțirii,

pe murmur lin, ce îngânau, ieri, plopii,

azi  vântul risipește verva despărțirii.

 

În sprijin trist las tâmpla pe cărarea

ce lacrima o sapă-n plină alergare,

albastrul cerului îmi este evadarea

spre-a ta lumină, țărm de alinare.

 

Îzvorul tău, cu picătura de salvare,

în geruri este raza mea de soare,

la bucurii mi-e culme de-înălțare

și la singurătate –  aripă de visare.

 

Când toamna  mă condamnă la tăcere

și ochiului melancolia îi sporește,

adună-mi grabnic clipa de-nviere,

IUBIRE, doar prin tine sufletul  zidește.

12  septembrie  2017   Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Versuri noi: Prin iubire

  1. mcooper801 zice:

    Frumoasa poezie…sensibilitate multa…ce bine ca avem si toamna ! 🙂

  2. Vă mulțumesc mult! Cu prețuire pentru popas și gânduri bune!

Lasă un răspuns

