Versuri noi: Sărut, copilărie, urma ta…

Sărut, copilărie, urma ta…

Și azi mă prinzi ca pe-un copil de mână,

că-n orice colț al lumii sunt străină,

ca pumnul din țărâna devotată,

să nu-și mai afle locul împăcată…

 

și mă tot rupi din drumuri, arțăgoasă,

cu prispa-n lut spoită,  răcoroasă,

cu leagănul ce s-agăța de-un nuc,

ca să-ncâlcim cântarea unui cuc…

și țipi la mine-n miez de vis, pe ulicioară,

cu alaiul ce momea pe orice vreme-afară,

când jocuri inventate ne erau sfidare,

doar ca să le jucăm… pân’  la epuizare…

 

Și azi, atât de proaspătă, senină și curată,

Mă readuci la casa părintească-ndepărtată,

Cu inima, de alinari și  feerie însetată,

Sărut, copilărie, urma ta nevinovată…

 

Mai răscolește-mi amintirile ca altă dată,

căci clipa, ca de fum, grăbită-i și uitată,

mă plec în fața ta cu dorul… vinovată,

și rog, să nu-mi dispari din suflet niciodată…

1 iunie 2017           Maria Botnaru

Sursă imagini: Google.md

Acest articol a fost publicat în POEZIS, FELICITĂRI ŞI OCAZII, ȘTIREA ZILEI și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Versuri noi: Sărut, copilărie, urma ta…

  1. Versurile dumneavoastră sunt scrise cu emoție autentică în loc de cuvinte! Bucuroasă, de fiecare dată, să vă citesc!

  2. Un cadou de suflet pentru suflet de copil. Mulţumesc!

  3. Eu mulțumesc pentru gândul plăcut pe care, de fiecare dată, îl aduci, potecuță, aici. Îți trec și eu cu mult drag pragul.

Lasă un răspuns

