Versuri noi: În marele ei joc…

În marele ei joc…

Acum iată-mă însetată de al vieții mare joc,

De iubire clocotindă, partea mea din cel noroc,

Nu mai vine, cu furtuna-i, lacrima să mă inspire

Ş-acea linişte de suflet… poate doar să mă mai mire,

 

Că mi-a fost complice-ntruna cu nesomnul unui plop

Şi-mi făcea din soare lună, zilele-mi ducea-n galop,

Orice val de bucurie prea lejer mi-l risipea

Şi-a ei clipă trecătoare, melancolic, o sfărma…

 

Acum zilele-s frumoase, din furtuni de vis clădite,

Cu puzderie de griji, chiar le-aș vrea mai domolite…

De mă-ndoaie, de mă leagă junghurile ei, cu dinți,

Nu mai uit şi cum mă cheamă, nici că mă mai scot din minți…

 

Iar atunci când slobozeşte, rar…, cătuşele-i ciudate,

Uit de greu, mă-îneacă-un bine, încăt nu mai cred în moarte…

Uite-asta-i fericirea!  Îi prind  clipa ce mă-ncape

Şi-o adun,  şi-o înmulțesc, ea e clipa fără moarte.

 

Nu mai lupt, să-i schimb pe alții, mă croiesc doar din iubire,

Plin mi-e sufletul cu vise… fericirea fierbe-n mine!

Încântată, viață dragă, provocările-ți primesc,

Jocul tău doar mă incită,  astfel simt că te trăiesc!

23 mai 2017        Maria Botnaru

Sursă imagine – google.md

Acest articol a fost publicat în POEZIS și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Versuri noi: În marele ei joc…

  1. S-a transmis bucuria jocului şi vă mulţumesc!

  2. doar verde zice:

    Să visez, să primesc provocări, să simt!
    Cred că așa se trăieste simplu. Cât de uşor sau greu este, alegem singuri!
    Şi prin asemenea cuvinte, pot simţi doar frumos!

  3. Georges 2679 zice:

    très joli texte..,Bonne journée

  4. anuska zice:

    Frumoase versuri de bucurie ! ❤

  5. anuska zice:

    Buna dimineata ! Maria
    O cafeluta ptr. un sfarsit de saptamana implinit.

  6. Adriana zice:

    Ma gandesc ca e mai bine asa sa ne croim din iubire, decat sa-i schimbam pe ceilalti.

    Frumoase versuri, calde, pline. Va multumesc!

Lasă un răspuns

