Versuri noi: Nu mă vei întoarce…

Nu mă vei întoarce…

ma-iubeste-sau-nu-ma-iubeste-1-520x245

De-ai crezut că vei uita de vise,

Ce-am clădit în doi cu-atâta drag,

Și, ca altele, ce au fost distinse

Voi mai plânge să te am de drag…

 

Sau voi inventa mici șiretlicuri,

Și cu scuze false mă voi umili,

Să te am din când în când alături,

Necondiționat, de-a ne iubi…

 

Înjumătățite-n gând și fapte,

Jeaba ai crezut că sunt ca cele,

Ce-și presoără-n rănile deșarte

Versuri ce te țipă-n dor și jele.

 

 Îți detest și pasul, și regretul,

Deși fără drept la judecată,

Chiar de trist mi-e uneori sonetul,

Nu mă las singurătății condamnată.

 

Cu tot jarul nopților de vis… ratate,

De blestemul lor sunt necruțată,

Chiar de m-ai crezut ca celelalte,

Doar pe mine, nu mă vei întoarce niciodată!

8 ianuarie 2017   Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Versuri noi: Nu mă vei întoarce…

  1. Frumos, să știm să ne păstrăm demnitatea….

  2. Georges 2679 zice:

    Un texte bien vrai…Bonne soirée

  3. Crina Pop zice:

    Demnitate! Onoare! Superbe versuri. Felicitări!

  4. anuska zice:

    Adevarate versurile !

  5. anuska zice:

    Sunt un strop de bucurie
    vin sa te imbrtisez.
    ziua intreaga sa iti fie
    ca versul ce-l adresez.
    sa ai o zi minunata!
    speciala,sa zambesti!

  6. Mél@nie zice:

    impresionant si emotionant, Maria… ❤ exista-n franceza o expresie ce "suna" cam asa: a se multumi cu jumatati de masura, adicatelea cu resturi sau firimituri…
    * * *
    la început de an, urari de sanatate si-un 2017 presarat cu bucurii, satisfactii, tone de inspiratie si numa' bine… MULTUMESC pentru popasurile-ti amicale si generoase la locu'-mi de joaca si pe curând! 🙂

  7. macalder02 zice:

    O poveste foarte interesantă. O realizare imensa din partea ta. foarte bun

Lasă un răspuns

