VERSURI NOI: ALĂPTAREA ESTE IUBIRE

ALĂPTAREA ESTE IUBIRE

Autor foto: Cristina Nichituș Roncea

E sufletul de mamă un lan cu-adâncă brazdă,

În care pruncii uită  și zâmbete, şi nazuri,

Iar mama, ca țărâna, dă, aşteptării, gazdă

Şi-ascunde, înzăpezite, şi doruri, şi necazuri.

 

Sunt mamă fericită, când dor de ei apasă,

Zâmbesc înseninată spre-a cerului zăplaz,

Căci amintiri nestinse pe suflet se revarsă

Şi-n lumea de poveste mă readuc şi azi.

 

Des mă hrănesc cu vise de-altă dată

Şi pozele-mi-alintă privirea din album,

Uite copila dulce cu gust de ciocolată,

Ce-ntr-o ghetuță toarnă sticluța de parfum.

 

Şi micul ghidușel, cu mâța într-o minte,

Ce-i agasa codița, doar pentru-a mieuna,

De-abea-mpletea piciorul a se mişca-nainte,

Dar cu talent dansa… şi-atât mă amuza!

 

Şi-o gingașă, suava floricică,

Cu ochii ca cicoarea şi-obrazul fin, de nea,

Atât de emotivă, atât de bombonică…

Că îmi topea privirea, când brațu’-mi cuibărea.

 

Unde-ați plecat, voi, timpuri fericite,

Visări neogoite, copiii mi-ați furat

Departe de-a mea lume, pe câmpuri însorite,

Ați risipit sămânța ce vieții eu i-am dat.

 

Îți mulțumesc, Iubire, că ți-am purtat zidirea

Şi sânii, din izvoare de lapte, mi-ai sculptat,

Să cresc nu doar suflare, ci înaltă, plăsmuirea

Şi-n pruncul minunat să simt că te-am lăsat.

 

De cremene – îndemnul, de clopot am chemare:

Nu ezita, mămico, că-n ceruri n-ai iertare,

Să ocrotești pruncuțul cu-înalta apărare,

Ce-o dă  iubirea pură prin sfânta alăptare!

3 decembrie 2016        Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la VERSURI NOI: ALĂPTAREA ESTE IUBIRE

  1. crinapopa zice:

    Binecuvinatati sint pruncii ce au norocul sa fie alinati la sinul mamii…

  2. Așa este! Fericită acea femeie, care-și înțelege corect misiunea. Mulțumesc mult pentru vizită și mesaj.

Lasă un răspuns

