Versuri noi: Ce faci cu noi, Iubire?

Ce faci cu noi,  Iubire?

sursă: facebook.com

Ca pe o frunză, arsă pe al tău jăratic,

Mă mână toamna pe al vieții drum,

Mi-a cuibărit pe umăr vânt tomnatic

Și-n plete-a semănat-al vieții scrum.

 

Ca unui fir de iarbă din câmpie,

Ce-n frăgezimi de vară-a fost cosit,

Mi-ai scuturat, iubire, nori, stihie,

Cu roua lacrimii obrazul mi-ai spoit.

 

Pe visul de copil ai răsturnat ninsoarea,

Iar dulcele cireș ce mi l-a dăruit

N-a mai ajuns să-și ningă floarea

La nunta mea, de care s-a gătit.

 

Ce faci cu noi, Iubire, câte-odată?

De ce ne pari un labirint nedefinit?

Cine n-ar vrea aripa-ți minunată

Să-l urce pân’  la porți de infinit?

 

Nici înțeleg păcatul, că-s nedreptățită,

Ca orișice femeie eternă te-am dorit,

Irepetabilă, neprihănită, ca în copilărie, fericită,

A doua oară-n viața asta, de ce n-ai revenit?

 

Încearcă toamna ochii a-mi seduce

Cu, dezmățat, al frinzei dans … a mă frapa,

Ispititor, miracolul, pe  suflet, mi se unge…

Dar numai  tu, Iubire, știi din ce-aș cânta!

28 octombrie 2016     Maria Botnaru

sursă imagine: Facebook.com

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Versuri noi: Ce faci cu noi, Iubire?

  1. Georges 2679 zice:

    Beau texte et superbe photo…Bonne soirée et bon dimanche

  2. Sensibilitate, melancolie luminoasă prin acceptarea Iubirii ca stăpână a înfrunzirii și desfrunzirii anotimpurilor din noi. Citit și recitit cu plăcere și admirație!

  3. doar verde zice:

    La frunză!
    Un cântec la frunză ar fi iubirea…

  4. anuska zice:

    Fie ca toate implinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni. Iti doresc o zi de Sf. Mihail si Gavril cat mai frumoasa!
    Fie ca sfintii ce ne protejaza sa iti aduca mult noroc, fericire si impliniri. Sa ai o zi minunata!❤
    La multi ani! Tuturor

Lasă un răspuns

