VERSURI NOI: Rădăcinile vieții, părinții

Rădăcinile vieții,  părinții

Imensitatea Iubirii cu Maria Botnaru

Fir de iarbă ce străpunge, mugur, coja, ce-o dezbină,

Frunze nu vor mai ajunge, fără sevi din rădăcină.

Fructul, care-și  rotungește dulcele fără de seamă,

Nu uit, Doamne, tot ce crește e din verde ram, de mamă.

  

Chipul ei îmi stă de pază, grijile de mă domoală,

Ca un soare-mi țese rază, să mă apere de boală.

Ca albina, ce sporește prin efortul său plăpând,

Este mama ce-și iubește pruncul ce îl are sfânt.

 

Înțeleaptă și duioasă, vorba tatălui ne crește,

Iar porunca sa, sfătoasă, peste ani, se-adeverește.

Rare clipe ne-au fost parte, scump la vorbă, mult la faptă,

Dar povața despre carte, n-o uit, tată, niciodată.

  

Casei mele îmi ești sfântul, sufletului ești icoană,

De mă încovoaie vântul, amintiri presor pe rană.

Ca un pom îmi duc averea, ce-am crescut-o pe pământ,

Rădăcini, ce-mi dau puterea, sunt părinții…  și-n mormânt! 

4 august 2016   Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE, POEZIS și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la VERSURI NOI: Rădăcinile vieții, părinții

  1. Aliosa zice:

    Buna dimineata Doamna !

    Multumesc frumos pentru recentele vizite ! 🙂
    Un sfarsit de saptamana pe placul ❤ dumneavoastre ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

  2. dyanaweb zice:

    Ce frumos! Direct la inima s-a pus poezia aceasta!

  3. Georges 2679 zice:

    Beau texte et superbe photo…bonne journée

  4. george-b zice:

    „Rădăcini, ce-mi dau puterea, sunt părinții… și-n mormânt!”…
    Ce adevăr primordial, cât de profund și fundamental: este esența naturală a existenței pământești!

Lasă un răspuns

