Gânduri răzlețe: Ritualică, monotonia

Ritualică, monotonia

1-300x300

În fiecare dimineață îmi beau visele… cu poftă, ispitită de regula supraviețuirii,  de-a consuma un litru și jumătate de lichid pe zi.

Mereu ronțăi gânduri, fără a respecta vreun post (păcătoasă, Doamne, și nesătulă!).

Condamnată la preacuvânt, tăcerea îmi pare cea mai armonioasă felie a zilei.

Nu alerg după iluzii,deșarte, mă găsesc ele (probabil, le atrag, înfricoșată de realitate)… trează.

Insomniile îmi par un timp, hărăzit  în plus, pentru creierul, ce a lâncezit din prea mult bine.

Nesupusă îndoielilor, mă încred în cer și-i trăiesc legile, un mâine poate să nu vină,  s-a făcut  maximal de imprevizibil.

 Totul în vis este perfect, frumos, curat, de mai cred că omul este ceea ce visează.

Îmi beau visele în fiecare dimineață, un îndulcitor al cafeluței amare – ritualică,  monotonia își face culcuș în sufletul meu…

21 iulie 2016     Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în GÂNDURI RĂZLEŢE sau JURNAL. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Gânduri răzlețe: Ritualică, monotonia

  1. lacrimaroua zice:

    Superbbbbbb !!! 🙂
    O zi insorita cu multe zambete !!! 🙂

  2. Am sentimentul ca ma relaxez, am cam trudit in ultima vreme . Chiar acum, imi beau canita cu vise, in liniste. Si ma bucur.
    O dimineata si o zi placuta sufletului dumneavoastra!

  3. Georges 2679 zice:

    Très joli texte….Bonne journée

  4. Minunat scris! Mă voi gândi la asta când voi bea cafeaua.

  5. anytza zice:

    Frumoase ganduri si eu am la fel 🙂
    Un weekend minunat si implinit sa ai! ❤

  6. Aliosa zice:

    MONOTONIA ucide ARMONIA !!! 🙂 😦 🙂

Lasă un răspuns

