DEDICAȚIE POETICĂ: FERICIREA SUPREMĂ

 FERICIREA SUPREMĂ

(COPIILOR MEI)

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Mi-au trecut, ca fumul, anii tinereții.

Ieri – cu prunci în poală, azi – vâltoarea vieții,

Mi-au crescut copiii,  păsări călătoare,

Și, mânați de doruri, au vâslit spre zare.

 

Unde mi-e fetița, dulce păsărică,

Ce-alerga să-mi rupă orice floricică

Și cu-atâta soare îmi zâmbea șireată:

„Buburuza plânge, că vrea înghețată”?

 

Unde-i băiețelul cu lungi, grele gene,

Ce cu o clipire îmi stingea dileme,

Curajos și harnic, ca un titirez,

El dresa motanii, nici cât să visezi!

 

Au crescut mai iute decât am crezut

Și amintiri haioase s-au făcut trecut,

Iar pe lângă toate, mă numesc bunică!

A glumit feciorul: „Te-ai făcut mai mică!”

 

I-am zâmbit cu drag, admirându-i gluma:

„Când copilu-i mare, mică este muma!”

De ce Doamne legea ți-e fără-ndurare,

Să fi fost acuma tânără, în floare!

 

Azi port bruma vieții, cuibărită-n fire,

Sunt mult mai aproape de înzăpezire,

Dar mă-mpac cu clipa, chiar de e-n gonire,

Mi-s copiii vrednici – mare fericire!

 

Deși tare scurtă, viață, ești frumoasă,

Are cine-mi face calea luminoasă:

Ginere de aur, plin de omenie,

Un nepot-minune, dar de armonie,  

Două flori de fiice – izvor de iubire,

Și-un fecior, ca pâinea, a mea nemurire.

15 iulie 2016       Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în FELICITĂRI ŞI OCAZII, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la DEDICAȚIE POETICĂ: FERICIREA SUPREMĂ

  1. Georges 2679 zice:

    De toute beauté…bonne journée

  2. Superbe versuri, pline de iubire. Să vă trăiască toţi, să vă bucuraţi de împlinirile lor!

  3. Tacerea pasilor tarzii zice:

    Ce frumos … Iubirea sa va alinte sufletele si bucuria sa va fericeasca trairile .
    Zile frumoase sa aveti !

Lasă un răspuns

