VERSURI NOI: Cine nu vrea fericire?

       Cine nu vrea fericire?

femeie-pe-camp

De ce, vară-mi crești speranța

și amintiri trimiți cu ploi,

dacă-așterni în strat verdeața

pe cărări, croite-n doi?

 

De ce timpul mă mai ceartă,

răscolind acel trecut,

și nu crede, nici nu iartă,

c-am iubit cum am putut?

 

Cine nu vrea fericire,

unde-ajungi cu bocet mult,

dimineați de neiubire,

nopți, ce nu le-aș fi știut?

 

Norocoasă-a fost cărarea

cu al viselor tumult

și iubirea, ca și floarea,

unde oare-a dispărut?

 

Vară, poți schimba decorul,

trecător e ce-am avut,

și dezlănțuie mohorul

peste timpul ce-am pierdut.

 

Dezbracându-mă de vină,

vară, ia-mi și gândul greu

și mă fă, din nou, lumină,

să erup cu versul meu.

21 iunie 2016     Maria Botnaru

Sursă imagine: Google

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la VERSURI NOI: Cine nu vrea fericire?

  1. Georges 2679 zice:

    Jolie image pour agrémenter ce beau poème.
    Bonne journée
    Bises

  2. iosif, zice:

    „Cine nu vrea fericire ?”
    Cel ce fuge de… IUBIRE !…

  3. Cristian Stefan zice:

    Frumoase versuri 😀 Fericirea o vrea toată lumea, doar că nu toți se pot bucura de ea 😦

Lasă un răspuns

