VERSURI NOI: ÎN LOC DE EPILOG…

ÎN LOC DE  E P I L O G…

imensitatea iubirii cu maria botnaru

Departe-s de tine, atât de departe,

Cu sufletul greu, îngropat într-o carte,

Cu zbor interzis și cu aripi legate,

Ce țipă, impune să-i dau libertate.

 

Ne-ncrederea crește-ntre doi un zid de cetate,

În care-am ascuns, ca Pandora, grijile toate,

Doar lunga tăcere se joacă cu vântul

Pe foaia ce-n rânduri păstrează cuvântul.

 

Prin dulci amintiri mi-se-‘mpiedică gândul,

Setos ochiul mână pe pagină rândul,

De parcă viața în cartea aceasta mi-e scrisă

De-o mână,  purtată, la fel, de o inimă tristă.

 

Ca ea, neînfrântă, sătulă-s de-a vieții urgie

Și vorbe pustii, ce-au făcut-o să scrie,

Același noroc, răsturnat din cutia de vise,

Aceeași iubire, zbucnind din scânteile stinse…

 

Nu vreau epilogul cu lacrimi de-a valul,

Rup ochii din carte, să nu-i știu finalul

Și-o las pe un raft, cu taina-ntre file, încinsă

Și-mi țes din speranță și dor aripa întinsă.

 

O, soartă, revarsă lumină în gânduri curate,

Dă-mi, plin, femeiesc, un noroc, sănătate,

La ce adevărul, izvor nesecat de tristețe?

Fă-mi mie finalul din ani, ce musteau tinerețe.

 

Cojește toți spinii, tulpina lucească-n suplețe,

Petala răscoace-o-n parfum de înaltă finețe,

Le-așterne pe oaza din plapumă fir lângă fir,

Vreau nopți înecate-n petale de roș trandafir

 

Cu cel care-mi ești eroul de viață și carte,

Cu cel ce mi-ai dat o iubire fără de moarte…

5 august 2015                    Maria  Botnaru

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la VERSURI NOI: ÎN LOC DE EPILOG…

  1. mcooper801 zice:

    minunate versuri…

  2. Mă înclin cu nesfârşită admiraţie ! Este atât de frumos acest poem, străbate atâta încărcătură sufletească de la un cuvânt la altul, încât nu pot decât să mă înclin cu nesfârşită admiraţie !

  3. Cuvintele mele sunt de prisos, in fata talentului dumneavoastra, multumesc!

Lasă un răspuns

