SĂRBĂTORI FERICITE!

fELICITARE-SM

Imagine | Acest articol a fost publicat în FELICITĂRI ŞI OCAZII. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la SĂRBĂTORI FERICITE!

  1. Sărbători Fericite!

  2. Mala zice:

    Sarbatori cu pace si liniste in suflet, Maria!

  3. Hristos a înviat! Gândesc că Sfintele Sărbători ţi-au purtat paşii lângă fiinţele dragi sufletului tău. Mă alături bucuriei tale şi mă rog la Domnul pentru fericirea şi împlinirea dorinţelor tale.

    • Adevărat a înviat! Am avut parte de sărbători deosebit de frumoase, mai ales că nepoțelul meu acum e ca un mugur, ce se desface cu fiecare zi în plină amploare de înflorire…, dăruindu-mi o contonuă fericire, departe de internet și de grijile cotidiene. Mulțumesc mult pentru alăturare la bucuriile mele, mi-ați fost mereu în gând, deși nu mi-a rămas timp să împărtășim trăirile împreună. Lumina Sfintelor Sărbători să Vă ocrotească, ca un izvor de sănătate, prosperare și să Vă fie bun prilej de noi și cât mai frumoase împliniri. Cu toată dragostea de soră! Maria Botnaru

Lasă un răspuns

