VERSURI NOI: DULCE, GINGAȘ, ALBERT-ANDREI!

DULCE, GINGAȘ, ALBERT-ANDREI!

(Primului meu nepoțel)

Video call snapshot 29A

ALBERT-ANDREI

Video call snapshot 34

Dor infinit  mi-apasă inima întruna,

Când ne vedem, iubitul meu, atât de rar,

Ursuză, înghețată-mi pare iarăși luna, 

Și iarna-începe a depăna un uriaș ghenar.

 

Ce iute-ați crescut, dragii mei, prichindei,

Ochi plini de scântei și în glas clopoței,

Furtuni au trecut peste ani tinerei

Și iată-mă azi cu duioși nepoței.

 

Dulceață la chip, mândrie de bună,

Un amalgam de gângureli pe strună,

Părinților ceri ascultare, iubire deplină,

Atenție, joacă și multă, multă hodină.

                                                                                                                                                                                     

Mânuțele caută harnic orice să apuce,

În părul mămicii vor, fără zăbavă, să pice,

Pe mugurul-buze aroma de lapte-l seduce

Și-n zâmbet de crin, suav le desfaci, gâgâlice.

 

Și visul meu doarme cu tine, în leagănul drag!

Tresar uneori, ca o frunză, la gândul pribeag:

Ce poate fi mâine din șubreda pace,

În care pruncuți n-am avea, să se joace?

 

Chem cerul pe fruntea, ce moartea pământului coace,

Pleoapa-i în rouă,  un val de neliniște-o stoarce,

Trimit un blestem peste-ai lumii nemernici irozi:

„S-aveți cât mai mulți, dulci și gingași, nepoți!”

5  ianuarie  2015   Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE, POEZIS și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la VERSURI NOI: DULCE, GINGAȘ, ALBERT-ANDREI!

  1. calinakimu zice:

    Oare copiii au parinti care sa-i merite?! Grea intrebare, ca dupa rezultat daca ne luam…

  2. succesulpe zice:

    La multi ani tie si celor dragi! 🙂

  3. Aliosa zice:

    Sa va traiasca nepotelul Albert-ANDREI,
    sa creasca mare, destept si frumos ,
    sa va bucurati si mandriti cu el
    ca e tare frumusel ! 🙂
    Avem si noi un nepotel pe care-l cheama ANDREI ! 🙂
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/26/
    CRACIUN fericit frumoasa FAMILIE !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

  4. george-b zice:

    Fellicitari! Foarte frumoase poze (imi place asa de mult cuvantul in comparatie cu fotografie, care e asa de lipsit de complexitatile fiintei! 🙂
    un innoit LA Multi Ani!

Lasă un răspuns

