VERSURI NOI: ETERNUL ÎN NOI

ETERNUL ÎN NOI

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

De azi suntem cu-o toamnă mai bogați,

Cu sufletele doldora de roadele vieții,

Cu brume albe-n tâmple… dezmierdați,

Dar împliniți și tineri, ca roua dimineții.

 

Săraci de azi suntem cu-o toamnă călătoare,

Cu suflet despicat în  unghiuri de cocoare,

Cu gândul chinuit de-acerbă alergare

Și triști, și desfrunziți, cu pomii din cărare.

 

De câte ori  balanța vieții cere

În fiecare zi răbdare și putere,

Iar  clipele pustii de rodul împlinirii,

Ne lasă în  priviri o ceață-a înrobirii.

 

 Dar nu ne macină pe noi a lumii indignare,

Nici lacrimile ploilor,  ce nu ne dau cruțare,

Zâmbim mereu și un fior ne ține-n apărare,

Iubirea noastră-i  fără anotimpuri  trecătoare.

 

6 octombrie 2014 Maria BOTNARU

Acest articol a fost publicat în ALBUM PERSONAL MARIA BOTNARU, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la VERSURI NOI: ETERNUL ÎN NOI

  1. Revin cu dragoste şi bucuria de a găsi versuri frumoase care pătrund în suflet. Din nou am fost „lipsă la apelul blogosferei” şi v- am răspuns cu întârziere, dar acolo unde am fost, am întâlnit prieteni cărora le-am povestit despre acest minunat blog ce vibrează de patriotism, iubire şi frumuseţe morală. Imbrăţişări şi gânduri dragi.

    • Sufletul meu freamătă a mare bucurie, pe care mi-ați adus-o prin acest mesaj. Mulțumesc pentru aprecierea a cea ce fac, am simțit lipsa luminii, pe care o revărsați pe acest prag, de câte ori îl păşiți, îmbrățişări şi respct!

  2. luminasimpla zice:

    Ce frumos .. O viata implinita sa aveti ! Cu drag ,

Lasă un răspuns

