HRISTOS A ÎNVIAT! FELICITĂRI…

HRISTOS A ÎNVIAT!

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

PRIMIŢI LUMINA ÎNVIERII DOMNULUI ÎN CASĂ

ŞI RUMEN COZONACUL  ADUCĂ-VĂ BELŞUG  LA MASĂ,

IZVOR DE BUCURII VĂ FIE GÂNDUL ÎMPLINIT,

SUB CERUL AZURIU, LÂNGĂ CEI DRAGI – UN PAŞTE FERICIT!

20 aprilie 2014        MARIA BOTNARU

Acest articol a fost publicat în FELICITĂRI ŞI OCAZII. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la HRISTOS A ÎNVIAT! FELICITĂRI…

  1. Ileana zice:

    Adevarat A Inviat! Pace si Lumina alaturi de cei dragi! ❤

  2. Ştefania zice:

    Adevărat a Înviat!
    Învierea Domnului să vă aducă numai bucurie, linişte în suflet şi multă sănătate!
    Paşte Fericit, vă doresc, doamna Maria, alături de cei pe care îi iubiţi dumneavoastră cel mai mult! 🙂

  3. Adevărat a Înviat! Pace şi linişte sufletească!

  4. ecoarta zice:

    Adevărat a înviat!

  5. Domnul fie cu noi şi să ne călăuzească gândul şi paşii. Nu am avut acces la internet în timpul sărbătorilor, dar gândul a zburat pentru o clipă şi la dumneavoastră în Sfânta Zi de Paşte. Am impresia că vă cunosc de o viaţă şi sufleteşte faceţi parte din familia mea, fiindcă tot ceea ce scrieţi este parcă dictat de inima şi gândul meu. Numai bine

    • Emoţiile au dat ghes, citindu-vă stropii de suflet revărsaţi în acest mesaj… o lacrimă de bucurie mărturiseşte reciprocitatea acestor simţiri… Mulţumesc că Vă am! Doamne ajute în cea ce faceţi, că iese foarte frumos! Cu multă admiraţie, Maria Botnaru, Basarabia

  6. Am citit răspunsul cu inima. Am convingerea că odată, cândva, undeva, ne vom întâlni şi ne vom îmbrăţişa .

    • E incandescentă şi dorinţa mea, mai ales, că avem ce ne împărtăşi, apoi că Bucureştiul mă leagă prin vlăstare, care urmează a prospera … Drumurile mă vor chema mult mai des… Doamne ajute spre o îmbrăţişare mult mai apropiată! Tot binele!

Lasă un răspuns

