VERSURI NOI: RĂSPLATĂ

R Ă S P L A T Ă

barbat_bolnav

O noapte de pustiu-încins

Pătrunde-n viața mea,

Agăț speranța de un vis,

Mocnește lampa, ca o stea,

Pe masa mea, de scris.

 

Infernul crud, cu limbi de foc,

Te-a prins în mreaja sa,

De orbul plâns, nu-mi aflu loc,

Incendiată, fruntea ta

O prind în palme, jarul storc.

 

De insomnii mi-e ochiul plin,

E cerul tulbur, nesenin,

Cu el, pe norul pelerin,

Împart-al meu suspin,

Să-ți ușurez fierbinte chin.

 

Luptăm firesc cu vag destin,

Robiți de vers, mici bucurii,

Însuflețiți de scris latin,

Sub cer cu aspre maladii.

Povara de-a rămâne bun român…

 

28 februarie 2014 Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

