VERSURI NOI: DRAGOSTE-MAGIE

DRAGOSTE – MAGIE

(pentru Alexandru)

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Cheamă-mă, sub norii înclinați de vânt,

Când mlaștina dilemei rânjește ochiul hâd,

Atunci când un pustiu va fi cât un mormânt,

Îndură-te de mine și adună-mă în gând….

 

Strigă-mă în nopți cu vise-arzânde, de rănire,

Chiar dacă flăcările lor vor frige-a mea simțire,

Din visul dezolat voi smulge rana răvășită,

Dar pentru tine voi călca prin arșiți, mistuită.

 

Și ține-mă drept inimă, pe viață înrobită,

Când ora ei va fi de patimi ostenită

Și va-ncerca să-și ia minute de repaus,

Ca un Icar, voi readuce-o-n albie, din haos…

 

Mă cheamă-n orice clipă rătăcită

Sau în secunda la superlativ dezamăgită,

 În gândul tău mă simt fărâmă de vecie,

Puterea mea e  dragostea-m a g i e…

 

25 ianuarie 2014 Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la VERSURI NOI: DRAGOSTE-MAGIE

Lasă un răspuns

