VERSURI NOI: FĂRÂMĂ DE VIS

  FĂRÂMĂ DE VISimensitatea iubirii cu maria botnaru

Pe boltă-n tremur, stelele ţi-ar fi complice,

O beznă te ademeneşte pe potecile ferice,

Suspin şi mi-se împarte respirația în sfere,

Doar timpu-şi picură eternitatea în tăcere.

 

De parcă-i şters seninul din privirea ta

Și norii ți-ar întinde-aripa și-ai zbura,

Atât de sus, de palma mea departe,

Și-un zid îmi prinde pieptul în cetate.

 

Furtună se ascunde-n perna mea-nflorată

Îmi tulbură aroma lanului în plete adunată

Şi buzele dezlănţuie alarmă-n zăpăciri deşarte,

Cutremurând văzduhul, înmărmurit de noapte.

 

Un vis zălud, la pragul zorilor, adie a răcoare,

O iarnă bate-n gem cu codul galben de ninsoare…

 

Doar geana zilei  curmă-alunecarea ta prin nori,

Frământă greu, dospește un spor în alb de zori

Şi se destramă  năluciri ce au dezlănţuit pustie,

Cu răsuflarea-mi pârjoleşti-a buzelor câmpie.

 

Se furașează peste fruntea mea înrourată

Seninătatea ta, imaculată şi atât de însetată,

Aproape, mai aproape… îngemănați!

Și, minunată, ziua-ncepe cu sărutul fără saț!

Vor trece pe-alături ninsori ce au gust de păcate,

Suntem un întreg, un inel monolit, pân-la moarte.

Dulceaţa din buze topeşte fărâma de vis, glaciară

Şi-n ochii tăi râde seninul cu raza cuminte,  solară!

 9 decembrie 2013 Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în ALBUM PERSONAL MARIA BOTNARU, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

