TOMNATICĂ SEARĂ

TOMNATICĂ  SEARĂ

imensitatea iubirii cu maria botnaruSecerată de-al timpului zbor,                                                                                                 Ce ma ţine în gheara sa aspră,                                                                                           Stau cu toamna la sfat si mi-e dor                                                                                       De o vară-n Sozopol  cu mare albastră.  

Neguri pasc iar privirea-mi subtilă,
Azi  tristeţea-i stăpână în casă,
La răscruci de-anotimpuri, virilă,
Ea mă roade, mă doare, m-apasă..

Curge ceaţa, inundă parfum şi culori,
Ce dormeau ieri în ochii de floare,                                                                                         Pomii tremură umezi, plini de fiori,                                                                                       Par fantome ursuze-n mişcare.

Deziluzii îngraşă tonţii hoinari,                                                                                             E planeta topită de marele soare,                                                                                           Îmi sugrumă şi visul, nişte barbari,                                                                                       Şi tresare cuvântul de-aşa disperare.

Şi-mi învăluie geamul norul de fum,
Asurzită e strada din lătrat de motoare,
Se încleaştă din ură fragilul meu pumn,
Dimineaţa veni-va cu plumbul pe zare.

Dar m-agăţ de-o sperantă… mai cade o stea,
Şi dorinţa s-aprinde, călăuză sa-mi fie,
Aştern sufletu-întreg lângă inima ta,
Proteja-vom iubirea de ostilă stihie.

Însetaţi de senin, în tomnatica seară târzie,
Dezrobiţi de-alergarea coruptă, pustie,
Condamnaţi la o nouâ, fericită beţie,
Vom fi norocroşii, care sorb fără saţ poezie.

imensitatea iubirii cu maria botnaruŞi-ascunşi într-un verde necopt din poeme,  

Sub stele lucind printre rânduri, în roi,  

Departe de toamna cu fade probleme,

Răpuşi de armonie, adormi-vom pe brazde de foi… 

14 noiembrie 2013 Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

