VERSURI NOI: BĂRBATUL MEU

BĂRBATUL MEU

IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

Bărbatul meu,

Mi-e ochiul umed de verdeață

Din dimineți cu zorii aburind,

Înalț un cânt la prag de zi măreață,

Tu ești bărbatul unic pe Pământ.

 

Bărbatul meu,

Mi-e așteptărea ca un rug mistuitor

În seri, când luna fierbe de al meu amor,

Răbdarea mi-e de pasăre cu zbor amețitor,

Iubitul meu, ești cel mai aprig dor.

 

Și când te fură caldă depărtarea,

M-ascund în umbre de-ndoieli și tac,

Căci se topesc umile sub picioare

Chemările de iarbă, lacome…  te plac.

 

Și nu am saț  cand sorb a ta privire,

De vorba ta-nțeleaptă nu voi osteni,

Cu buzele-nfruptate din a ta iubire,

Șoptesc: „În veci, bărbate drag,

                                                te voi iubi!”

8 mai 2013 Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la VERSURI NOI: BĂRBATUL MEU

  1. Vasile zice:

    In veci….barbate drag ….te voi iubi !
    Felicitari Maria .
    Asteptam si una cu finalul ……In veci femeie draga …..mereu te voi iubi !

Lasă un răspuns

