VERSURI NOI: LEGEA EXISTENȚEI

LEGEA EXISTENȚEI

imensitatea iubirii cu Maria Botnaru

Eu nu sunt săracă, după lux nu tânjesc,

Trăiesc ca un om, cu vis mă hrănesc,

Trăiesc doar cum vreau, cu cine mi-e drag,

Izvorul minunii spoiește-al meu prag.

 

Eu nu defilez cum dictează azi timpul,

Măsor viitorul cu scopul din mers

Și-acel ce nu plânge, când moare o floare,

Nici nu va simți cum doare-al meu vers.

 

Nu cred în politică, e prea-nșelătoare

Și cei de o fac, și-o croiesc pe măsură,

Adus-au în vatră morman de gunoaie,

De-acea n-aprob tot ce naște-a lor gură.

 

Desfacă, prefacă-acest „rai” pământesc,

Cu groază  privesc al lor teatru grotesc,

Știu cel de se naște a merge târât,

Nici nu va-ncerca o aripă de vânt.

 

Am pâine, la pâine, mi-e Nistru de sete,

Din grijile vieții  dezleg mari secrete,

Mă-nalță-un  blestem cu povară de lege

Și nu e putere, ce-ar fi să-l dezlege:

 Trăiesc și iubesc – suprem legământ,

Sunt om fericit pe eternul Pământ…

 7 mai 2013       Maria  Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la VERSURI NOI: LEGEA EXISTENȚEI

  1. Mala Teaha zice:

    „Traiesc ca un om…traiesc cum vreau…”! Exceptional!

  2. Leila zice:

    „Trăiesc și iubesc – suprem legământ,

    Sunt om fericit pe eternul Pământ…”-admirabil mesaj ! Felicitari !

Lasă un răspuns

