VERSURI NOI: ÎN MIEZ DE VIS

 ÎN MIEZ DE VIS…

 IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU

De parcă un blestem mă frige pe-al său rug

Și a singurătății ploaie m-apasă cu belșug,

E oropsită pana, adoarme-n praf de vers

Și ornicul vestește târziul cu-al său mers.

 

În lanț de rafturi, gârbove de greutate,

Zac cărțile sub teasc de colb în rând-aliniate,

Pe colțul mesei mâinile s-au ogoit  încrucișate,

Din răsfoiri turbate, au bătături adânci, de carte…

 

Un mit deplin, un vârf de liniște a nopții,

Nici o mișcare nu agită mâna grea, a sorții,

Planeaz involuntar peste-oceanul de plăcere:

Nici-o problemă, nici o vervă, o culme de tăcere…

 

Și obosită-i fac pe plac blestemului fierbinte,

Adorm cu tine-n gând și luna vine să m-alinte,

Pe fruntea palidă vrea somnul să-l așeze

Și-n suflet  pace și lumină să-mi creeze.

 

Un foșnet se alungă, dar mută-i clanța porții,

E glasul tău, ca un suspin, străpunge miezul nopții,

Din depărtări, cu jalea clipelor, lipsite de-alinare,

Îmi ninge-n vis cu flori de măr și nu mai am scăpare…

Mi-e dor…  mi-e dor de noi atât de tare…

Și mărul plânge-n miez de vis

                                     cu lacrimi din petale de-așteptare…

 20 aprilie 2013     Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la VERSURI NOI: ÎN MIEZ DE VIS

  1. simon voichita zice:

    Minunat, minunat, minunat! O primăvară frumoasă!!!!!!

  2. Aliosa zice:

    @ Buna ziua Maria!
    Frumoasa poezie!
    Cu stima,
    Aliosa.

  3. lidia ardelean zice:

    „Cu lacrimi din petale de-asteptare”..!!! O noua si calda primavara in sufletul tau ..cuvintele sunt de prisos pentru ceea ce poti transmite sufletului meu..citindu-te si recitindu-te!!!

  4. Plecăciuni și gânduri senine, Doamnă Lidia!

Lasă un răspuns

