DESAGA CU SCRISORI

DESAGA CU SCRISORI

Imensitatea Iubirii cu Maria Botnaru

Mă mișcă orice firicel de cuvânt, venit din sufletul cititorului… Nu mi se scriu vorbe triste. Unele sunt atât de aproape de inima mea, încât rămân ore în șir cu tâlcul lor în gând. Mulțumesc tuturor pentru vizite la moara blogului meu, unde pot stinge măcar cu un vers un dor de mamă, de Țară, de drag, de viață.

Cu sufletul de pâine aburindă, sunt mereu în așteptarea unui cuvânt cald, pentru un nou și irepetabil frământ.

Alina Sterbet scrie:

3 iunie 2012 

A fost o întâlnire despre care se spune că e “de suflet”. Emoțiile vibrau în aer: un amalgam de dor, dragoste, nostalgie, tristete si bucurie. Dar mai ales dorul… Acest sentiment indescifrabil, greu perceptibil. Îți doresc să cureți mereu izvorul aleanului în sufletul tau, să nu se oprească niciodată apa nostalgiei pentru cei ce ți-au dat viată, te-au crescut, te-au educat, ți-au dat aripi, care te-au ajutat să urci piscuri ce s-au înalțat în fața ta, dar care te-au readus mereu acasă atunci când ai avut vreun necaz sau o bucurie. Acum ai revenit cu bucuria ce ai impartașit-o cu toată lumea. Ne-ai demonstrat că poezia tămăduiește, purifică, apără, ne-ai îndemnat să ne redeșteptăm dorul de poezie. Așteptăm să-ți savurăm versurile frumoase în continuare.

Alina Sterbet scrie:

3 iunie 2012
Cât de plăcut e să întilnesti în cale persoane minunate care emană în jurul lor Bucurie, Lumină, Căldură. Optimismul e contagios și te ajută să privești sus, în lumea aștrilor. Mă bucur alături de tine din toată inima. Sunt sigură că, în final, fiecare este răsplătit după merit.

StropiDeSuflet scrie:
22 martie 2013
Impresionată de frumuseţea versurilor, dar mai ales de profunzimea sentimentelor ce le emană, cu graţie mă înclin în faţa imensităţii iubirii ce străbate fiecare poezie pe care aţi scris-o: iubire de neam, iubire de fiică, iubire de mamă, iubire de viaţă, ca şi cum din creştet şi până în picioare aţi fi clădită numai din iubire, gata oricând să se reverse asupra lumii, asupra oricui este în stare să primească atât cât puteţi dărui. Stimă, admiraţie, preţuire!

StropiDeSuflet scrie:
22 martie 2013
Românul s-a născut poet, deci nu este o întâmplare că scrieţi poezie, dar a reuşi să transmiţi mesajul inimii , aşa cum admirabil reuşiţi dumneavoastră, este o binecuvântare divină.
Sunt impresionată de frumuseţea versurilor.
O puternică nostalgie mi-a provocat-o numele şcolii din Tighina, unde în urmă cu aproximativ 70 de ani, tatăl meu, învăţător fiind, era numit la o şcoală din Tighina. De multe ori îmi povestea despre frumuseţea morală a localnicilor şi mai ales despre un preot de o înţelepciunene şi de o bunătate nesfârşită şi pe care nu l-a uitat niciodată, păstrându-i învăţăturile în minte şi în suflet. A predat doi sau trei ani la Tighina, apoi a revenit în satul natal la aprox. 60 de km de Bucureşti.
Vă felicit din toată inima pentru fiecare vers pe care l-aţi scris şi pentru căldura sufletească pe care o emanaţi şi dăruiţi cu generozitate.

Lidia Ardelean <alida.0807@gmail.com> scrie:
4 martie 2013

Profund impresionata de cele scrise de tine.. de sufletul tau ce vibreaza a poezie, de viata ta..de tot ce am descoperit in universul tau plin de sensibilitate.Ma bucur nespus ca „bantuind” pe net, te-am descoperit, mais ales ca ma simt coplesita de acest univers cu radacini adanci de suflet si viata…
Eu sunt acum in Belgia , dar radacinile mele sunt din acele meleaguri, bunicii, tatal meu sunt din Satul Nou, Causani, la Tighina a facut scoala, dar viata i-a dus departe de radacinile lor..totul a ramas istorie,umininta, suferinta..
Cu respect mi-am ingaduit sa las cateva randuri..si as dorii din toata inima sa putem comunica.
Un gand curat pentru un suflet ….. Pe curand…
B I N E C U V Â N T A R E A <a (ACCESAȚI!)

Acest articol a fost publicat în DESAGA CU SCRISORI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la DESAGA CU SCRISORI

  1. Vasile zice:

    Din sufletul scriitorului …..la sufletul cititorului !

Lasă un răspuns

