VERSURI NOI: CALEA DESTINULUI

CALEA  DESTINULUI

 Imensitatea Iubirii cu Maria Botnaru

O femeie cu ochii din verdele copt

Și cu părul încins, ca o limbă de foc,

Pas cu pas, ca o umbră, mă purta într-un joc,

Voalată-n culorile luncii, după-al ploii noroc.

 

 Ba la braț mă-nsoțea, de credeam în mister,

Ba chema cu dulci șoapte glasul ei, efemer,

Alungam din privire hoinăreli de nălucă,

Dar zâmbea cald și pașnic,  pasul să mi-l seducă.

 

Răscolite de dor, amintirile-n cor glăsuiau,

Pe aleea pustie pașii mei urma ta  căutau,

Ea, cu zâmbetul crud și cu genele-n rouă,

Îmi făcea semn cu mâna

                        pe-o cărare de vise, mai nouă…

 

Am fugit să m-ascund-n al meu cuib, fără veste

Și să uit că pe lume o alta, ca mine,  mai este,

Rotesc cheia în ușă și pun umărul fraged stăvilă,

Închid ochii-n triumf, am scăpat de o umbră umilă…

 

Dar… cu fruntea în palmă, într-un cot rezemată,

În jilțul cuminte, ce-a mea pace mereu o veghează,

Cu privirea-nsorită, peste aburul foii plecată,

O femeie cu ochii  din verdele copt

                                                       gândul meu asaltează…

 

Poți, în codri, să fugi, să te-avânți peste mări,

         Să te-ascunzi după-un geam, în mari țări,

                      Să te pierzi în pustiu ca o arșiță rea,  

                           Să dispari  într-un zbor  ca o stea,

                         Soarta, scrisă din cer, va fi aripa ta,

                    Ba senină și clară,  ba ca lacrima grea…

 

Să o schimbi? E posibil …  zâmbește!

               De mai crezi în povești, îndrăznește!

 23 februarie 2013     Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

