VERSURI NOI: CU DUMNEZEU ÎN SUFLET…

CU DUMNEZEU ÎN SUFLET…

Imensitatea Iubirii cu Maria Botnaru

În prag de dimineață, la margine de zi,

Alung cuvântul doar spre mila ta,

Cu șoaptele fierbinți, cu sete de-a iubi,

Mă-înalț spre cer – împărăția ta.

 

Atotputernic, peste munți și ape,

Ai ferecat adâncul în a ta cetate,

Pecetea ta e punctul de plecare,

Iubirea ta e semn de apărare.

 

Pentru izbândă mi-ai lăsat voința,

Pentru lumină mi-ai aprins credința,

Mi-ai slobozit în cuget libertatea

Și prin porunci îmi spui ce e dreptatea.

 

Și nu-mi ceri mari izbânzi să săvârșesc,

În tot ce fac, doar să mă dăruiesc,

În tot ce cred, doar, sincer, să iubesc,

Și numele, cu demnitate, să-l adeveresc.

 

Ești Dumnezeul meu, eu sunt a ta copilă,

Mă-ncred în bunătatea ta, nelimitată,

Mă poartă, pe poteci de vis, cu milă,

Și nu pleca, din al meu suflet, niciodată.

27 decembrie 2012 Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la VERSURI NOI: CU DUMNEZEU ÎN SUFLET…

  1. „Pentru izbândă mi-ai lăsat voința,”
    Coplesitor vers. Tu insati!
    Oare esti la fel de frumoasa?
    Madi si Onu

  2. ” Ești Dumnezeul meu, eu sunt a ta copilă,

    Mă-ncred în bunătatea ta, nelimitată,

    Mă poartă, pe poteci de vis, cu milă,

    Și nu pleca, din al meu suflet, niciodată.”

    Ce declaraţie minunată izvorâtă dintr- o inimă curată care arde de dorinţa de a face voia Împăratului… Mă regăsesc în această ultimă strofă! A fost şi este rugăciunea inimii mele!!
    Fiţi binecuvântată!

  3. ane zice:

    superbe versuri! 🙂

Lasă un răspuns

