VERSURI NOI: NU VĂ FIE CU BĂNAT!

  NU VĂ FIE CU BĂNAT!

 IMENSITATEA IUBIRII CU   MARIA  BOTNARU

Telegramă: „Scumpa, draga mea mămică!

Îți trimitem bucurie: află te-am făcut bunică!

Am luat dădacă neagră, soața lapte n-a avut,

Peste noapte nepoțelul, din alb negru, s-a făcut!”

 

Telegramă: „Dragul mamei fecioraș!

Eu născut-am odorași, trei la număr copilași,

Lapte n-am avut nici eu, alăptatu-va Florica,

Toți sunteți leit cu noi și nici unul cu vițica.

 

Și la vorbă, și la fapte știu să poarte-o pălărie,

Au și minte-n scăfârlie, coarne ți-au crescut doar ție!

Ia aminte vorba mamei, e aici ascuns un fapt,

Nu da vina pe țâțică, e sămânța de arap!

 

Ah, micuțul nepoțel, dacă îl hrănea Florica,

Semăna cu tine, mamii, și se prefăcea-n vițel!

Bine-a ticluit-o lumea despre vremurile noi,

Când bărbatul nu-i acasă, un harap îți stă la masă!

 

Să nu fie cu bănat, ți se bagă și în pat!

Ne vom pomeni-ntr-o zi, că Moldova va-negri.

Unul, cu cap mai patrat, la alegeri a încercat

Să ne vină președinte, să se-apuce de… arat!

13 decembrie 2012 Maria Botnaru

IMENSITATEAIUBIRII CU MARIA BOTNARU

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la VERSURI NOI: NU VĂ FIE CU BĂNAT!

  1. Allure zice:

    M-ai făcut să zîmbesc 🙂

  2. Ne-am “permis” luxul de a nominaliza acest blog pentru “Blog of the Year 2012″. O zi frumoasă !
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2012/12/14/pentru-prieteni-si-nu-numai/

Lasă un răspuns

