VERSURI NOI: NINGE PESTE VIS

Ninge peste vis…

IMENSITATEAIUBIRII CU MARIA  BOTNARU

Ninge…  cu visul sorb a ta tăcere,

În privirea-ți caldă  fulgii se-mbulzesc,

Ninge cu tristețe, ninge cu plăcere,

Parcă, de-al tău umăr, fruntea o lipesc.

 

Și ne fascinează, când scrutăm cu ochii,

Amalgam de stele ce roiesc în vals,

Nu simțim pământul, zborul e haotic

Și plutim cu norii,  împletiți în dans.

 

Ninge ca la țară, când eram de-o șchioapă,

Prizonieri, cu mâța, pe cuptor, zăceam

Și priveam zăpada, și-mi părea de vată

Dulce și gustoasă,  ce creștea pe ram.

 

Ninge molcom, ritmic parcă e un vers,

Copt în cer de muză pentru nopți de stres,

Lent, clădește fulgii-n rânduri de troiene

Și în strofe albe-l scutură-n poeme.

 

Ninge ca-n poveste, fără vânt și grabă,

Și e albă zarea, cresc nămeți pe șes,

Și-n imensitatea pașnică și dalbă

Noi suntem întregul dintr-un Univers.

 

Și ninsoarea scurge cerul peste noi,

Mi se umple noapte cu imagini roi

Și-al meu vis, ascetic, n-are săvârșire,

Dimineața-l sparge…  ca o măgulire.

 

Șterg iar gândul rece din a mea privire,

 Fulgii bat la  geam –  semn de împlinire…

9 decembrie 2012       Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la VERSURI NOI: NINGE PESTE VIS

  1. Allure zice:

    Off topic: Bună, Maria. Doresc să te anunț cu ocazia aceasta că te-am nominalizat pentru Blog of the Year 2012 Award. Sensibilitatea și frumusețea poeziilor tale nu au trecut neobservate. Mă bucur că am ocazia să arăt lucrul acesta prin premiul de față.
    Găsești detaliile și regulile nominalizării aici:
    http://crescentius.wordpress.com/2012/12/10/blog-of-the-year-2012-award/

    Felicitări! 🙂

Lasă un răspuns

