FELICITARE PENTRU RENAT!

Toamna  pentru mine este un anotimp al bogăției și petrecerilor! Îarăși un prilej de frumoasă sărbătoare: e ziua de naștere a celui mai minunat ginere, Renat, un bărbat extraordinar la chip și la suflet.  Cuscrii mei,  Zaharia și Elena  Oprea, oameni de o rară bunătate și modestie, au educat copiilor omenia și dăruirea în tot ce faci…  Mă mândresc cu tine,  ai adus fiicei mele,  Cristinica,  fericire în viață.  Te îmbrățișez cu drag,  o sănătate de cremene,  să ai o mare de iubire în preajmă,  să-ți realizezi toate visele!

LA MULȚI ANI!    LA MULT NOROC!

UN GINERE  DE AUR!

(pentru Renat Oprea)

O mamă e bogată prin copii,

E fericită când sunt mici și cam zglobii,

E împlinită dacă crește o fiică și un fecior,

Iubirea lor este izvorul nesecat, de viitor.

 

Cu multă-nțelepciune natura a gândit,

Suflarea de femeie când a zămislit,

De nu ți-a dăruit feciorul  cuvenit,

Te-a înzestrat cu-un ginere deosebit.

 

Eu, cu mândrie, spun azi despre tine,

Ești rodul copt din bunii tăi părinți,

Porți tot ce au avut mai bun în suflet

Și-n soarta mea ai coborât din sfinți.

 

Nu te zeific, orice suflare gustă din păcate,

Dar știu că are fiica mea bărbatul ca cetate,

Ești cumpătat și fapta-ți este  armonia,  

Și neajunsul tău cel mare este omenia.

 

Banale vorbe, scrise de o mamă-soacră,

Dar care n-a fost niciodată „poamă acră”,

Vreau azi să fie lumea-ntreagă  informată,

Te am de-al meu iubit fecior pe viața toată!

 

Frumoas la chip, cu bunătatea de la zei,

Să nu te schimbi, de vor fi-n goană anii tăi

Și marea din privire, înecată-n vii scântei,

S-o moștenească și nepoții dulci, ai mei!

 22 octombrie 2012   Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

