VERSURI NOI: ÎNCEPUT DE ZBOR

 ÎNCEPUT DE ZBOR

 

Cu tine am gustat din lacrima de fericire,

Cu tine am sesizat esența-n nemurire,

Din vorba-ți am cules semințe pentru viață

Și doar în glasul tău fierbeau bucăți de gheață.

 

M-ai învățat să iert minciuna și trădarea,

Când m-a acoperit troianul cu răbdarea,

Din tine a izvorât a mea lumină ca avere

Și am cules din clipe lungi o mare de plăcere,

A ta înțelepciune a limpezit a mea vedere

Și a mea încredere a părăsit găoacea de tăcere…

 

În prag de primăvară mi-ai dezghiocat din toate

Și mi-ai trezit reînoirea-n vorbe și în fapte,

Un val puternic mă ademenește spre o culme,

Simt aripile-mi cresc și zbor spre a ta lume…

13 martie 2012  M. Botnaru

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la VERSURI NOI: ÎNCEPUT DE ZBOR

  1. Versuri frumoase, inteligente, sensibile. Mulţumim pentru ele !

  2. Doris zice:

    this is beautiful, thank you for following, now following you too 😉 good day!

Lasă un răspuns

