O MARE BUCURIE!

SCUMPII  MEI,  CITITORI  ȘI VIZITATORI AI BLOGULUI IMENSITATEA  IUBIRII!

   Vin cu o mare bucurie către sufletele D-stră:  la un an de existență blogul meu a adunat pe paginile lui 10. 000 de cititori… Am avut vizitatori din multe țări, încât m-a săgetat ideea cât de risipit în lume e poporul meu, român…

  Parcă mai ieri, cu mâna tremurândă și împinsă de o curiozitate  neastâmpărată, accesam cu nerăbdare pagina și urmăream fiecare țară poposită pe marginile lui. Scriu mai ieri, pentru că timpul îmi este cel mai mare dușman al existenței mele și mă gândesc de ce n-ar fi noaptea cât mai mică, să ne refacem într-o oră și să putem munci în rest… Câte lucruri frumoase ar reuși să facă creierul omenesc!

Ce a însemnat acest blog pentru mine? 

  Răpusă de o singurătate crudă, exterminată de visele ce mocneau în mugurii copți și așteptau ultima picătură de soare ca să erupă în miresme încandescente de floare, eram în așteptarea unui miracol… și Domnul mi-a trimis din cer în calea mea un Fulger, să mă aprind și să ard, să ard până la o înălțare…  Calea spre împlinire, munca pe ogorul creației și  curajul, uneori prea îndrăzneț, de a spune lumii cea ce am simțit – toate și-au lăsat aici amprenta. Cei care au fost alături de mine  pe parcursul anului, au sesizat cu ce și cum s-a hrănit sufletul meu pe aceast segment de spațiu.

  Ajunsă la pragul unor noi realizări,  cu roade frumoase, cu planuri mărețe ce se grăbesc a fi edificate, m-am întrebat mai e ceva, ce n-a rodit din sufletul meu și mi-a venit din cer o lumină ce m-a absorbit și a revărsat peste viața mea un potop de poezie, înnobilând-o cu un nou sens și anume prin mijlocirea acestul blog am găsit panta, de unde am strigat lumii: Viața e un dar și merită trăită cu dragoste de tot ce faci… ecoul acestui adevăr sper să fi ajuns în ascunsa tainiță a inimii fiecărui cititor ce poposește în livada blogului IMENSITATEA IUBIRII CU MARIA BOTNARU.

  De ce imensitatea iubirii? Numai un suflet ce gustă din plin dragostea de Țară, de Neam, de Graiul matern, de copii, de viață… este fericit.  Așa ne-a creat Domnul și așa ar trebui să trăim. Gândurile senine, încrederea ce au generat-o prietenii și cei dragi mi-au ajutat să fac din urcușul chinului de afirmare imensă bucurie și dacă cineva mi-ar întâlni astăzi privirile,  ar înțelege – sunt Omul Fericit.

  Nu cred că scrierile mele plac tuturor, pentru că e și firesc să avem aspirații diferite, că și viața uneori nu ne face mulțumiți numai cu poezie, dar mă bucur de fiecare dată, când mi se lasă aici, pe hatul acestui ogor,  o urmă de cuvânt ca apreciere.  Sunt recunoscătoare celor,  ce mă sună,  îmi scriu la email,  dar vă rog frumos,  expuneți-vă păsul aici,  căci acest blog este o părticică minunată din istoria vieții mele.

Cu emoții deosebite vin să vă îmbrățișez pe toți cei ce ați mers cu mine de mână în visul, în gândul și în versul meu…  

Vă urez multă sănătate, bucurii și spor în tot ce realizați!  Să ne ajute Domnul!

Rămân a D-stră Maria Botnaru…

  august 2012   

Acest articol a fost publicat în ȘTIREA ZILEI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O MARE BUCURIE!

  1. Draga Doamna Maria!
    Suntem prieteni mai bine de un an, in aceasta perioada de timp ati facut progrese intelectuale evidente, care au fost apreciate de intreaga lume.Culegerea Dvs. de versuri IMENSITATEA IUBIRII aparuta la Chisinau si Blogul Dvs. cu acelas titlu, care recent a adunat 10.000 de accesari vorbesc despre popularitatea acestora in fata amatorilor de poezie buna.
    Suntet o Femeie Deosebita si ma bucur mult ca am scris despre Dvs. cateva articole care confirma personalitatea cu mare talent, chiar daca din modestie aceste laude le primiti drept complimente si nu cuvinte meritate suta la suta.
    Va felicit cu aceste realizari si va urez o sanatate de cremene, bucurii de la copii, multa inspiratie si vre-o 10 nepotei !
    Cu respect si prietenie, Alexandru Valeriu Moraru

Lasă un răspuns

