VERSURI NOI: CU GÂNDUL LA TINE

 CU GÂNDUL LA TINE

 

Icoană te-am avut în nopți de insomnii,

Ca pe un soare te-am sorbit în zilele pustii,

Se ascundea un răsărit în asfințit cu tine,

Erai fluidul infinit în sângele din mine.

 

Ca în deșert zburam la cer cu ruga

Și numai perna îmi asculta porunca,

Se cuibăreau în ea și lacrimi, și tăcere,

Mă legăna și-n vis, când mă ofta durere.

 

Și nu suspin la gândul ce mă frige,

Cu cerul din privire nu mă vei atinge

Și-n plete mâna-ți nu va fi s-alerge,

Aromele doar ea știa a le culege.

 

Îmi ceartă vremea pasul, că l-am rătăcit,

Cărarea înflorită se scurge-n rece labirint,

Doar inima,  ca un cristal, în ochi de înger,

Mai țese chipul drag, când amintirea plânge.

  7 iulie  2012   Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

