VERSURI NOI: LASĂ-MI IUBIREA!

  LASĂ-MI  IUBIREA!

Lasă-mă să tac, iubire, am glasul stins,

Lasă-mă să plec din mine, am pasul învins,

Am cântecul prea slab, neauzit de tine

Și suflet înjumătățit, de lacrimă se ține.

 

Mă cheamă în vis, tu înger cu-aripă,

Să fiu ca o harpă în a ta mână mică,

Să cânte speranța pe struna-mi de sticlă,

Pe umărul tău să las valul de frică.

 

Învață-mă, Doamne, revarsă lumină,

Din inimă fă-mi  un copac din grădină,

Din brațe fă-mi ramuri cu fructele coapte

Și lasă-mi iubirea să scrie cuvântul în carte…

5 iulie  2012  Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

