VERSURI NOI: R O D

            R   O   D

Am cerșit rod din pacea unui sfânt

Și a coboarât mana lui, al meu fiu,

De dimineață floarea o descânt,

Sughiță-n hohote de râs pruncul zglobiu.

 

Mă îmbrățișează dulce bărbatul iubit

Și crește, în somn, puiul meu  fericit,

Sărut pâinea cu rugă de pace în vatră,

Zâmbește al  său dinte de lapte, fragil.

 

Gust zborul păsării în ploaia curată,

Tremură frica în ochiul mic, de copil,

Pășesc mărunt, să învețe pasul subtil

Și-mi zboară din poală ca un hulub docil…

 

Sunt mamă…  n-am timp de a muri,

Împlinită, conjug la viitor verbul a iubi,

Cât murmură-n silabe copilul – a fi,

Ca un blestem repet la nesfârșit – a trăi…

 

Altfel nu sunt eu, ci o umbră, exist,

Sublimul adoarme în pânza visului trist,

Pământul sub talpa-mi crapă de ger,

Sunt crucea răstignită, cu brațele spre cer,

Mântuiește-mă, Doamne, fără rod, în cor,

lacrimile singurătății suspină de dor…

 20 mai  2012  Maria Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

