VERSURI NOI: DORUL DE COPIL

DORUL  DE  COPIL

 

De vezi o stea, copila mea,

Ce se apleacă peste tine,

Să știi că este vraja mea

Cu a ei lumină-n grabă vine.

 

De vei simți o rază pură

Ce te mângâie-n dimineață,

Vin eu cu marea de căldură,

Să sting din inim-a ta gheață.

 

Când simți  fior mistuitor,

Ce lin apasă a ta frunte,

Sunt eu cu munții mei de dor,

Vin să cuprind al meu odor.

 

Și nu te supăra, copila mea,

Pe aripa ce cu zel te ocrotește,

E așteptarea ca o piatră grea,

Singurătatea nu mă părăsește…

12 martie 2012 M. Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

