VERSURI NOI: NE IARTĂ, DOAMNE!

 NE  IARTĂ,  DOAMNE!

 

De câte ori se-adună grijile cu gust de ceartă,

De câte ori vin clipe reci și mă dezmiardă,

De câte ori mă rog pentru a mea soartă,

Îngenunchez și spun: „Doamne, mă iartă!”

 

Din cer ne-ai dat suflarea fără moarte

Și ai sădit în inimi gândurile prea curate,

Ne-ai ales Patria, ne-ai botezat creștini,

Ne-ai dat o bunătate oarbă față de străini.

 

Suntem o palmă din pământul strămoșesc,

Avem un grai din neamul românesc,

Avem un vis, venit din străbuneii zei,

Să fim uniți cu frații, să fim lângă ei.

 

Poate am ispășit din plin mare păcat,

Am fost popor vândut și îngenunchiat,

În prag de Paște – învierea lui Hristos,

Adu izbândă-n scopul cel  frumos!

 

Ne iartă pentru gânduri prea ostile,

Ne iartă pentru grijile un pic fragile,

Ne iartă pentru faptele de ieri, mărunte,

Fă, Doamne, cerul să ne audă și să ne ajute!

5 aprilie 2012          M. Botnaru 

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la VERSURI NOI: NE IARTĂ, DOAMNE!

  1. Aveti ganduri curate si frumoase ! Poezia este o compozitie melodioasa din versuri ! Felicitari !

Lasă un răspuns

