VERSURI NOI: GRIJILE MAMEI

GRIJILE  MAMEI

 

Dă-mi, Doamne, o bună sănătate,

S-adun ca albina miere în fapte,

Dă-o întâi copiilor mei cu tărie

Și de va rămâne o țâră – și mie!

Dă-mi, Doamne, norocul în viață,

Să-mi duc destinul la capăt, „pe față”

Și lasă-l din plin la copii – grijulie,

Fărâma ce o vei păstra – și  mie.

Dă-mi, Doamne, o iubire curată,

S-o pot savura cu dorința-mpăcată,

Dar du-o, fierbinte, copiilor mei,

Să-mi nască o droaie de nepoței

Și de va rămâne mic bob, rătăcit,

Mi-l lasă în suflet, Părinte, vrăjit.

Dă-mi, Doamne, din micile bucurii,

Cu cele mari, alintă dulce ai mei copii

Și fă-i să înțeleagă, orice zi e măreță,

De se aprinde zâmbetul în dimineață.

 

Și iartă-mă, Bunule, am multe păcate,

Din goana rătăcirii am griji neîmpăcate,

Le numără atent, cu milă, le vreau ispășite

Și ale copiilor mei,  de au fost prea greșite.

Adună greul sorții,  pentru ei hărăzit,

Și toarnă-l pe pragul meu dur, de granit,

Ajută-i să meargă cu fața senină spre soare,

Croiește ale lor vieți din Duminica Mare,

Revarsă din plin  peste ei a ta vie lumină.

Învață-i cu drag, s-adune  fericirea deplină.

7 martie 2012      M. Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

