VERSURI NOI: SUNT FEMEIE!

S U N T   F E M E I E!

 

Eu sunt femeie!

De tac, ascult atent glasul  apelor subterane,

Să nu tulbure somnul lumii, neogoitele vulcane.

De cânt, adun clipele fierbinți din a mea iubire,

Să trimit copiilor semințe de adevărată fericire.

Eu sunt femeie!

De scriu, caut cuvintele dulci, cu a mea peniță,

Să cheme, să apere, să aline măcar o suferință.

De visez, mă scurg până în prag de dimineață,

Scotocind prin memorie un simbol de povață.

Eu sunt femeie!

De muncesc, sustrag din griji, neobosit, gândul,

Să nu înghețe din amorțeala vieții, cald, cuvântul.

De admir, sesizez  finețea sufletului ce mă încântă

Și acopăr cu indiferență îndoiala ce mă  frământă.

Eu sunt femeie!

De urăsc, ocrotesc pământul primit spre folosire,

Să-l pot lăsa nepoților spre o durabilă moștenire.

De iubesc, țes cunună din spicele coapte de soare,

Să fac din viață o zi senină, de mare sărbătoare.

Eu sunt femeie!

Stăpânesc zămbetul, căntecul, iubirea, libertatea.

Ador bărbatul, omenia, înțelepciunea, sinceritatea.

Detest lașitatea, cruzimea, minciuna, nebunia.

Iubesc Pământul, pacea, copiii, armonia, poezia.

Eu  sunt   F e m e i e!

22 februarie 2012  M. Botnaru

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la VERSURI NOI: SUNT FEMEIE!

  1. Intr-adevar sunteti Femeie! Si inca ce FEMEIE! MAI DA DOAMNE TĂRII MOLDOVEI ASEMENEA FEMEI, CAT MAI MULTE! DAR MIE ÎMI AJUNGE UNA…

Lasă un răspuns

