VERSURI NOI: DE VOI SCRIE

DE VOI SCRIE…

 

De îmi va fi sortit să-ți scriu poemul de adio,

Eu nu il voi trimite cu o ploaie rece-n  ape,

Îl voi doini ușor,  să te adoarmă-n noapte

Cu o melodie dulce, tăinuită-n blânde șoapte…

 

Nu vreau să guști din melancolice regrete,

Nici umbra lor să nu adie-n suflet, amorțită,

Ci voi, cu amintirea încă vie,  să te îmbete

A mea suflare ce am lăsat-o în tine rătăcită.

 

Și cănd va mai renaște în verde iar câmpia,

Și iar va clocoti de must și  floarea  viorie,

Să te inunde, cu o patimă nebună, bucuria,

Că te-au iubit doi ochi de-o verde bogăție.

 

Să închizi atunci din dor arzândele  pleoape,

Chiar dacă voi fi-n colț de lume, prea departe,

Știu  ochii tăi, senini, mă vor simți aproape,

Chiar de va  plânge  pentru noi, potop de ape.

 

Știu va veni lumina lor să mă mai vadă,

Eu o voi aduna, voi ruga inima să creadă

Că firul de iubire, ce-am uitat în tine rătăcit,

Din mare dor  o rădăcină în inimă a slobozit…

5 ianuarie 2012                         M. Botnaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la VERSURI NOI: DE VOI SCRIE

  1. dumitruichim zice:

    Vă doresc o săptămână plăcută, din Canada!

Lasă un răspuns

