VERSURI NOI: VORBE

V O R B E

 

Vorbele  reci,

Vin iute, dar greu mor.

Vorbele seci,

Vorbe pustii de amor,

Se sting cam lent, încetișor.

Vorbele de dor,

Sincere, le înțeleg ușor,

Mă înfioară cu lung zbor

Și infinitul este al lui viitor.

Vorbele de iubire…

Sunt avalanșă în șoptire,

Au limba  focului din fericire.

Cu vraja coltelui la încolțire,

Sunt forța care naște împlinire.

Senine, nu acceptă falsul în privire,

Sunt rădăcina existenței mele,

Poartă din veșnicia unei stele,

Frumoase, dulci și scumpe, ca mărgăritare

Aduc un luciu, ce-mi aprinde azi un soare.

E  prea puțin să-mi  zici că mă iubești,

E greu aceste sunete să le înveșnicești,

Am marea de răbdare în cremene-adunată,

Tot rup din ea, spre împrumut, de fiecare dată,

Vreu fapta ta s-o am drept sigură dovadă,

Ce ar veni din unica iubire, cea adevărată!

Știu, viața ne va cânta din dor divină melodie,

Noi o vom auzi, vom fi neîntrecută armonie,

Atunci voi înțelege inima-ți fără o vorbă de iubire,

Orice răspuns îl vei sorbi din muta mea privire…

 15 februarie 2012     M. Botnaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

