VERSURI NOI: ÎNGĂDUIE-MI

ÎNGĂDUIE-MI…

 

Îngăduie-mi să cred în tine,

Ca în cel mai mare ocean de bine

Și inima în dans s-o amețesc,

Și-n armonia ei să mă topesc.

 

Îngăduie-mi să te admir,

Ca pe un proaspăt trandafir,

Crescut în raza din privire,

Ce mă învelește în iubire.

 

Îngăduie-mi să fiu o umbră vie,

Să te-ocrotesc în nopți ca o făclie

Ce te-ar urma în nopți ca o stafie

Și ar alunga singurătatea de pustie.

 

Îngăduie-mi să te visez

În raiul meu, ca pe un zeu,

Ce a coborât  ca Prometeu

Și a aprins dor de lumină,

Ce ca pe-o torță o poartă-n mână,

Din ea împarte înțelepciune

Și visul crește o minune…

 

Îngăduie-mi să te ating,

Să simt că ești un veșnic zid,

Un labirint ieșire ce nu are,

Ci doar o ușă, de intrare.

 

Îngăduie-mi, la brațul tău,

Să mă simt om din Dumnezeu,

Să mă simt firavă femeie

Și lângă un mare zeu

Să fiu o simplă  zeie…

 

Îngăduie-mi să mai trăiesc,

De al tău suflet să mă alipesc,

Ca vie lumânare încet să mă topesc,

Iradiind căldură, lumina s-o înmulțesc!

 

Îngăduie-mi, te rog, să te iubesc,

Pentru așa noroc dumnezeiesc,

Cu pacea ce o cresc

Vreau să te răsplătesc!

19.01. 2012        M.Botnaru

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

