VERSURI NOI: MĂ STRIGĂ COPILĂRIA

MĂ STRIGĂ COPILĂRIA…

 

Și iar mă strigă cu glas dulce dorul,

Mă ține minte chiar și verde pomul,

Și mă mai cheamă cu lumina-i răsăritul,

Dar nu încetinește pasul iernilor, grăbitul…

 

Ochii mei, visători și cuminciori, de prunc,

Mai scotocesc  prin goană  primăverile,

Dar nu mai vin cocorii să-mpânzească zările,

Văd iernile ce mi-au furat surâsul și îl duc…

 

Văd copilița mea, cu rumeni obrăjori, zâmbește,

Din marele ei soare și ochiul meu se înveselește,

Răscolesc prin memorie visele mele viorii,

Îmbrăcate în rochițe de cit, cu floricele vii…

 

Și mă strigă copilăria veselă în note zglobii:

„De ce  m-ai  uitat acolo, la margine de vii?

Ți-am păstrat rochița în speranță să revii,

Dar ai păr argintiu  și strai cu frunze arămii…”

17 decembrie 2011       M. Botnaru

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la VERSURI NOI: MĂ STRIGĂ COPILĂRIA

Lasă un răspuns

