VERSURI NOI: DE ZIUA TA

DE  ZIUA  TA

 

De ziua ta nu voi lăsa nici zorile

Să te sărute, voi face-o eu cu gingășie,

Adunată-n doruri  multe, voi opri orele,

Le voi ruga să te-nvelească-n veșnicie.

 

De ziua ta nu voi lăsa să-ți cânte din viori,

Voi face-o eu, cu voce clară de izvor,

Eu voi împrumuta tril de privighetori

Și te voi deștepta cu dulcele meu dor.

 

De ziua ta nu voi lăsa nici floarea să te admire,

Voi face-o eu, în zori de zi, chiar cu a ta neștire,

Voi aduna, cu sete, parfumul crinului curat

Și te voi ameți, să fii bărbatul cel mai adorat.

 

De ziua ta nici tunetul nu-l voi lăsa să sune,

Voi chema pacea lumii-n brațe, să ne țină

Și voi ruga copiii-n dimineață să se adune,

Din râsul lor, doar bucurii,  să ne tot vină.

 

De ziua ta poate nici soarele  să nu mai iasă,

Am strâns lumina lui și-o voi aprinde-n casă

Și din căldura lui  atâta vrajă-am adunat,

Că aș putea să o revărs în orice gănd curat.

 

De ziua ta voi vorbele senine să le aduc,

Să văd cum crești din fericire-n mare rug

Și voi, cu  a ei  ardere, aprinsă pentru tine,

Să-ți dărui a mea inimă, să bată pentru mâine.

 

Și, ca o harnică albină, voi aduna din viu nectar,

Pe anii ce tot fi vor, să ți-l aștern în dar,

Să nu te mai vrâjească o altă sfântă zeie

Cu ochii dulci și chipul de femeie…

 6 februarie   2012     M. Botnaru

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

