VERSURI NOI: FEMEIA DIN VIS

FEMEIA  DIN  VIS

 

Să-mi scrii cu ochii cerul:

„Ești buna mea femeie!”

Să-mi țeși pe geamul meu cu gerul:

„Aduci în viața mea misterul!”

Să-mi cânți cu glas de ploaie a câta oară:

„Femeia mea, ești dulce o vioară!”

Din mare sete,  să mă cauți ca pe-o rouă:

„Femeie, vreau o dimineață nouă!”

 

Și voi veni, ca un potop de dor, să te înec

Și te voi încălzi cu sufletul din gerul sec,

Iar ca să guști din fericire în fiecare seară,

Foi fi în viața ta o dulce, o vioară.

 

Și mâna ta va alerga, ușor, pe strună,

Și melodia va zbura la cer, nebună,

Și voi așterne pe a ta frunte o cunună,

Voi coborâ din vis,  femeia ta, cea bună!

 

06 februarie   2012   M. Botnaru

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

