POEZII NOI : E MARE SEMN…

E  MARE  SEMN…

 

Mi se preling iar cristaline lacrimi  pe obraz,

Oare  ce ar vrea să mă învețe Domnul azi?

Simt inima din mine-i nesecat izvorul

Și începe să mă macine iar, aprig, dorul…

 

Se stinge-o dimineață nouă, ce m-a întâlnit

Cu clopoței de cântec și cu noi speranțe,

Și apune, pentru mine, un soare din zenit,

Ce a alergat din tine să mă alinte-n brațe…

 

Și glasul nopții iar revine din abisul rătăcit,

Caut în el grăunte de esență, dar este amărât.

De miere-a fost, măicuță, vorba ta iarăși  în vis,

Ce multă  înțelepciune  în noapte  mi-ai  trimis.

 

E mare semn, de câte ori tăifăsuim  în vis cu tine,

Ești o lumină ce mă va ocroti  și totul va fi bine,

Știu mă previi: mai  am o piedică măruntă de învins,

Altfel, de ce-ai  fi râs ca în copilărie-n al meu vis…?

12.01.2012     B.M.V.

Acest articol a fost publicat în GÂNDURI RĂZLEŢE sau JURNAL, POEZIS, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

