POEZII NOI: DE CRĂCIUN…

DE  CRĂCIUN…

 

Bate la ușa vieții mele  un nou Crăciun,

Încerc cu gândul meu senin s-adun

Ce-am reușit din faptă bună să adeveresc,

Ca o creație a mântuitorului  ceresc…

 

Cu suflet însetat de  căutări,  am alergat

Prin lumea mare să-l știu împăcat,

Dar n-am găsit întreg astâmpărul visat,

A  fost puțin mister în tot ce am aspirat…

 

L-am mai trecut prin post anevoios

Și  a acceptat  din noi sentințe-n toate,

Înalț și rugăciuni pentru iertare de păcate,

Vreau puritatea să o guste și-al meu  os,

De sărbătoarea  nașterii a marelui Hristos,

S-adun  colinde și să bucur suflet  cuvios…

 

Voi îmbrăca în aer proaspăt a mea casă,

Cu dragoste curată, voi aduna prietenii la masă,

Cu glas de zurgălăi, să-mi cânte nepoței gălăgioși,

S-admir, cu a mea mândrie, copiii mei frumoși,

Să le urez: „Cu nașterea Domnului! –  vis luminos!

Să vă însoțească un car de ani credința în Hristos!”

Și-această  sărbătoare, moștenită din bunei,

S-o poarte, cu sfințenie adevărată,  și ai lor nepoței…

 

Fă, Doamne, parte dreaptă din tot ce-ți cere omul,

Adună un belșug,  să crească mulțumit și verde  pomul

Și să renască-n lume tot ce e cu gând frumos și fericit,

Precum ne-ai lăsat bunătatea ta în chipul sfânt zidit.

 

Iar pentru mine, o furnică, dă-mi partea mea de pace,

Cu mână de dreptate,  lumina vie  în tot să mă împace,

Mai lasă-mi, Doamne, o fărâmă din marea ta iubire,

S-o port în inima deschisă, să împart doar fericire…

13.12.2011          B.M.V.

 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în POEZIS, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

