POEZIA UMBRA TA

UMBRA  TA

 

Nu  mai  sunt tristă și nefericită,

Chiar dacă amară  frunză rătăcită

Se așterne pe cărare  cumincioară

Și cu o pustie rece mă înconjoară,

Chiar de  tresar  din  visul dulce ,

Ce cu alint în brațul tău mă duce …

 

Mă reculeg treptat din visele- scântei ,

Nu  vreau să-învăț  iubire să  închei,

Simt gol ,de plâng în zâmbet ochii tăi ,

Când  se apleacă-n rugă peste ochii  mei,

Nici nu voi să- mi  înec în chinuri sufletul,

Prin eco de plecare,ce-l detestă  cugetul…

Te admir  ca pe un vultur cum planezi…

E o cruzime, să m- oprești  să mai visez…

Adorm târziu orfană-n leagăn umbra ta ,

Ce mult o voi  intactă s-o  păstrez  a mea,

Sunt tare  ,chiar de vine-o  noapte seacă,

O sărut dulce … și nu mă simt săracă…

Și dacă –n  toamnă mea  nu vei mai  reveni,

În șoapte cu suflare pură eu o voi ocroti,

Poate  atunci  va  prinde  aripă de  zbor

Și  din a  mea  iubire  sacră  va  învia  ușor…

Voi crește-o în speranțe coapte pentru viitor

Și te vom aștepta… să-i  aduci  sufletul  cu dor…

Atunci  voi  alunga tristețea în lume părăsită

Și te voi  întâlni în  prag … femiea cea mai  fericită…

25.10.2011     B.M.V.

 

Acest articol a fost publicat în GÂNDURI RĂZLEŢE sau JURNAL, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

