POEZII NOI : FRUMOASĂ MUZĂ…

FRUMOASĂ  MUZĂ…

 

Frumoasă Muză,  să  nu  mă  lași  pustie,

Rămâi  la  al meu  braț ,în  cântec  mă învie,

Te-aștept de  eri cu  un  nesaț  de  poezie,

Destul  cât  am  purtat  în  suflet  sărăcie.

 

Ești  cea  minune  de  izvor  cu  apă  vie

Și dacă  seacă  el , sunt  stinsă pe  vecie,

Și dacă nu  ating  cu pasul nouă  culme,

Cum  să  mă uit  cu  ochi  cinstiți la  lume ?

 

Am  chinuit o lungă  viață  a  ta  chemare

Și căutam la poarta  ta un semn de aprobare,

Mă măcinam  mereu  să  gust din a ta floare,

Prea necăjită mai visam o  sfântă  sărbătoare .

 

Și a  venit această zi, din pieptu-mi de  granit

O lavă  de  cuvinte șuvoi neogoit  a răscolit ,

Stângaci ,cu  neâncredere pe foaie le-am  culcat,

M –am întristat , că-i tot , dar vraja-i  a urmat .

 

Mă  mistuia  în  noapte, să mai  număr  din  stele,

Mă  deștepta  din  vis , să- îmbrac  dorul  în  ele

Și  am simțit , că sunt  topită-n  flăcări  de un foc

Cu o putere , ce amețește inimă și creer într -un joc.

 

Prea fericită savurez  și  azi  frumoasa sărbătoare

Și  mă  întreb, de  ce  iubită  sunt  de cer  cu soare,

Poate-am venit pe lume din  stea cu  mult noroc?

Te rog cu lacrimi  MUZA  mea ,  fii  veșnicul  meu  foc …”

16.10.2011          B.M.V.

 

 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în GÂNDURI RĂZLEŢE sau JURNAL, POEZIS, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

