VERSURI NOI : RĂTĂCIRE ÎN PUSTIU

RĂTĂCIRE   ÎN  PUSTIU

 

TE  VĂD  DEPARTE  ÎN  PUSTIU  PE  TINE

ȘI-MI  PARE  EȘTI  APROAPE,  LÂNGĂ   MINE.

DAR  E  DESTUL   S-AJUNG  LA TINE,  APROAPE ,

ȘI  INIMA-MI   TRESALTĂ: „IAR  E-N  NOAPTE!”

CA  O  NĂLUCĂ  ÎȚI  CAUT  PASUL  ÎN  PUSTIU

ȘI   ÎNALȚ,  CU  SÂRG,   PALATE  DIN  NISIPUL  VIU.

MĂ  ARDE   SOARELE,  MĂ  FRIG  PICIOARELE,

DAR  MĂNILE   RIDICĂ  SUS  TURNALELE…

 

ÎMI  SUFLĂ  VÂNTUL  ÎN CEAFĂ  CU  SĂGEȚI

ȘI  MĂ  ACOPERĂ  NISIPUL  CU  NĂMEȚI,

PICIOARELE   ÎNTÂI, CU GREU,   SE  AFUNDĂ,

APOI  ȘI  BRAȚELE, OBOSITE,  SE  INUNDĂ.

 

ȘI  NU  POT  PRIN   FURTUNĂ   ÎNOTA,

NICI   GLASUL  NU  M-AJUTĂ  A ȚIPA,

 ÎN  OCEANUL  DE   NISIP  MĂ PRĂBUȘESC,

NICI   NU  MAI  POT  GÂNDI,   MĂ  RISIPESC…

 

ȘI  CÂND  NU  AM  NICI  AER  PENTRU  CREIER,

APARE   FAȚA TA CU UN  IMENS  CUTREMUR.

ÎNCEPI  A  FUGĂRI  NISIPUL  CU UN TREMUR  

ȘI   EL,   CU  GRIJĂ  MARE  SE  RESFIR-N SOL,

TU MĂ  AGĂȚI  CU  VRAJA-ȚI  DIN  PERICOL  GOL.

 

ȘI   INIMA, VIOAIE,   ÎNCEPE  A   SE   ZBATE,

ȘI   ARIPI   DE   DOR  M-ANINĂ  ÎN SPATE,

CU UN  NESAȚ   AVAN  ÎN  SUS   PLANEZ …

ȘI  NU  MAI  VREAU  DIN  VIS  SĂ  EVADEZ…

august 2011        B.M.V.

 

 

Acest articol a fost publicat în POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

