ORDINEA CERULUI DE MARIA BOTNARU

ORDINEA  CERULUI

 Maria Botnaru

Vreau să se-ntrebe-n taină fiecare,

de ce răspunsul e premeditat de întrebare?

Ce-ar fi un soare fără-a sa lucoare

Și Luna fără marea de grandoare?

Ce-ar fi un codru fără de răcoare

sau o planetă fără de rotire?

ce-ar fi ghețarul fără amorțire

 și creierul fără-o perpetuă gândire?

Nimic, în astă lume, nu vine dintr-un haos,

În tot și-n toate-i ordinea din Cer

Și dacă între noi se naște un repaus,

e semn, că Domnul ar avea ceva de spus.

Și, trează, rațiune mă cearcă cu întrebarea

și îmi ascute simțul,

ca să percep din ce-i a ta chemare.

 să înțeleagă sufletu-mi în dezmorțire:

cine-aș fi eu fără a ta iubire?

 

Îmi zici, din nou, cu glasul toamnei… cam scăzut:

„Nimic nu se întâmplă fără să fie prevăzut,

În tot și-n toate persistă-aripa crudă-a adevărului!

Ordinea-i, prima și justa, lege a cerului!”

 

 22 august 2011       Maria Botnaru

   

Acest articol a fost publicat în DEDICAŢII POETICE, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.