VERSURI NOI: RUGĂCIUNI DE SUFLET

RUGĂCIUNI   DE   SUFLET

VIN CĂTRE    DOMNUL   CU    RUGĂCIUNI   DE  MÂNTUIRE,

VIN   CĂTRE   DOMNUL   CU    LAUDE     DE   MULȚUIRE,

CĂ   TE-AM   GĂSIT   ÎN   LUMEA   IMENSĂ   DE   BĂRBAȚI,

PRINTRE   RUINI-PRIETENI,  PRINTRE   CETĂȚI   DE  FRAȚI.

TE   LAS    PREA  TRIST   PE   PRISPA   CASEI    TALE,

DAR   CHEM   CU   MINE   CLIPA   DE-AȘTEPTARE

ȘI   OCHII    TĂI,   CÂNDVA     DE    ZÂMBET   PLINI,

ACUM     REGRETĂ,  CĂ  VOM   FI  UN  PIC  STRĂINI.

PELINUL   DESPĂRȚIRII   MAI    STRĂDUIE    PE   BUZE,

DAR  ÎL  TOPESC  CU  MIEREA   MEA   DIN    BUZE,

ȘI   NU   REGRET,  C-AM  MAI  PIERDUT  ȘI  VARA,

DOAR  MĂ  CONSUM,  CĂ  A  FOST  IUTE  SEARA.

CUM  S-A   CERNUT  AMAR   DE  VREME ȘI  DE MINE?

ȘI A TRECUT DORUL  FURTUNII ȘI PRIN TINE?

DAR AZI MĂ SIMT LA VÂRSTA DEȘTEPTĂRII,

ȘI-N PIEPTU-MI S-A TREZIT LUMINA ZĂRII.

COPIII MEI ÎNTREABĂ CU UIMIRE: „DIN CE  AI ÎNFLORIT?”

ȘI LE RĂSPUND CU OCHII: „DEMULT N-AM  MAI  IUBIT!

ERAM  CA VERDEA FRUNZĂ-N PLOI ȘI  SOARE,

SE OFILEA DIN VÂNTURI  PRIVIREA-N  AȘTEPTARE

ȘI SE  SFĂRMA  ÎN  PICURI  CĂLDURA  DÎN  CULOARE.

DAR  MARE-A FOST CHEMAREA SPRE  BUNUL  DUMNEZEU,

ȘI A MERITAT ȘI  OMUL,  CERUT ÎN VISUL  MEU.

 MĂ SIMT CA UN BOBOC DIN TRANDAFIRUL ALB,

CURAT, SUAV ȘI  DE  AROME FINE  AMEȚIT,

ȘI MĂ DORESC  DIN  LANUL, ÎNFLORIT  ȘI  DALB,

DE  CEL  MAI  SFÂNT OCHI DE  BĂRBAT,  ȘĂ  FIU PEȚIT!

 14 august 2011               M. Botnaru

       

 

 

 

    

 

    

Acest articol a fost publicat în ALBUM PERSONAL MARIA BOTNARU, POEZIS. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la VERSURI NOI: RUGĂCIUNI DE SUFLET

  1. lilia zice:

    BRAVOOOOOOOOO,,,FARA CUVINTE

Lasă un răspuns

